Menderma kepada kesejahteraan alam sekitar & manusia daripada satu pasukan yang tidak dibiayai

Menderma kepada kesejahteraan alam sekitar & manusia daripada satu pasukan yang tidak dibiayai



Jucelino Luz dilahirkan di Maringa -Parana -Brazil, pada tahun 1960, penulis dan pemimpin persekitaran protection's, dan dia menghantar surat di seluruh dunia bebas untuk cuba untuk menyelamatkan nyawa manusia. kehidupan awal beliau telah dibahagikan antara hidup dalam memerangi kemusnahan planet kita, dan keluarga dalam Águas de Lindóia -S.P Brazil. Pada 1980-an, dia menghantar surat pertama kepada Al Gore untuk memeluk punca alam sekitar, dan telah memberitahu beliau bahawa pada tahun 1993 akan Gore menjadi Naib Presiden ke-45 Amerika Syarikat, jawatan yang dipegang di bawah Presiden Bill Clinton sehingga tahun 2001. (Yang Jucelino Luz berkata yang juga akan menjadi pemenang Pilihan Raya Presiden)
Jucelino Luz dibuat secara bebas Jucelino untuk dunia - yang beliau sifatkan sebagai "sebuah pertubuhan bukan keuntungan kedua-dua parti yang dikhaskan untuk mengubah pandangan masyarakat di Brazil dan di seluruh dunia tentang pelaksanaan segera menyelesaikan krisis iklim" - dan penggerak di sebalik bumi dan Jucelino Luz telah menghantar surat secara bebas sejak tahun 1969 tentang "Hadiah" Allah untuk cuba untuk menyelamatkan nyawa
Beliau adalah pengarang, terlaris buku mengenai ancaman dan penyelesaian kepada pemanasan global ,, impian pertanda, dan menunjukkan fenomena peribadinya kepada kebimbangan rakyat bahawa kita boleh berubah untuk masa depan yang positif dan subjek yang hormat, kasih sayang, perlindungan, dan huruf dengan impian pertanda yang telah menjadi salah satu filem dokumentari bahagian dalam sejarah. Salah satu bukunya, "Revelacao II - Wahyu II", memulakan kerjaya di bahagian atas senarai best seller Jepun apabila ia telah dikeluarkan pada bulan Mei 2007. Dan banyak buku-buku yang lain ciptaan beliau.
Usaha-usaha beliau dalam menangani isu-isu alam sekitar, Jucelino Luz telah menerima banyak hadiah.
"Jucelino Luz mempunyai untuk masa yang lama menjadi salah satu sebab-sebab alam sekitar yang terkemuka di dunia dan sebagai terutamanya pawang yang membantu ramai orang dengan beliau bebas surat untuk melindungi orang ramai di seluruh dunia. Beliau mungkin individu tunggal yang telah melakukan yang paling untuk mewujudkan pemahaman seluruh dunia lebih besar daripada langkah-langkah yang perlu diambil. "

Bagaimana laman web ini datang kira-kira
Laman web ini telah dilancarkan pada tahun 2006 oleh sekumpulan sukarelawan, dan sepenuhnya kerja-kerja pasukan yang tidak dibiayai. Yang tahu kesukaran dan perjuangan Jucelino Luz untuk membantu orang dengan usaha kewangan sendiri. Selain daripada kerja-kerja utama beliau, beliau mahu membina sebuah tempat di mana boleh menerima orang asing dan menginap tempatan bebas untuk melawat Brazil.



http://www.jucelinoluz.com.br/


Jucelino Luz mahu mencipta sebuah laman web untuk menghebahkan banyak perkara indah yang selebriti yang dilakukan untuk membantu dunia. Kami berharap dapat membantu badan amal dengan inspirasi 'peminat untuk mengikuti wira mereka' penyokong selebriti mereka sebagai contoh.
Bersama-sama dengan ciri-ciri Michael Jackson menerima surat Jucelino Luz meminta beliau untuk membuat lagu-sebab alam sekitar dan terus menguruskan, dan ia adalah satu kejutan apabila dia membuat bahawa lagu yang indah, maklumat dan mengembangkan laman web ini dengan bantuan daripada beberapa sukarelawan lain bertitik di seluruh dunia.
Kami bekerja keras untuk menggalakkan badan amal, dan tidak dibayar oleh selebriti atau badan amal, jadi kerja-kerja kami disokong oleh langganan. Jika laman web ini adalah berharga kepada anda, sila mempertimbangkan untuk mengambil langganan dan anda boleh menyumbang dengan mana-mana kuantiti wang.
Anda boleh membantu untuk membeli sampul surat, daftar surat di pejabat notari, untuk meningkatkan logistik, untuk memudahkan orang mendapatkan akses ramalan beliau dan bersedia terhadap gempa bumi, bencana, serangan, Tsunami, untuk mengelakkan kemalangan kapal terbang dan apa-apa jenis Asli dan Mechanic kemusnahan.
Dan kerja sosial Jucelino Luz, untuk menjadikan kehidupan poor's yang lebih baik ... juga membantu Gabenor dan orang-orang perniagaan untuk kebimbangan, dan menjadikan dunia ini berguna, aman, dpt didiami tanpa apa-apa kemusnahan untuk terus hidup dalam dunia yang indah ini.

The Jucelino Luz untuk dunia adalah sebuah pertubuhan bukan keuntungan yang terlibat dalam pendidikan dan sokongan yang berkaitan untuk membantu orang ramai dan perlindungan dunia perubahan iklim.
Peristiwa-peristiwa untuk menyediakan pemimpin realiti iklim untuk berkomunikasi dan menjalankan aktiviti advokasi berkesan dalam komuniti tempatan mereka.


turut serta
untuk melakukan aktiviti dengan orang yang sudah melakukannya. Membuat sumbangan percuma anda
Kami mengisytiharkan cinta kita kepada perkara yang paling berharga dalam kehidupan kita - planet & manusia kami

Mengapa? Kerana perubahan iklim memberi kesan kepada seluruh dunia. Dan jika cukup kita menunjukkan kita mengambil berat, kita boleh melindungi kehidupan kita suka daripada krisis iklim.

Itulah sebabnya kita telah bekerjasama dengan Jucelino untuk dunia. Cinta. Menunjukkan kasih sayang yang merupakan perayaan tahunan semua yang kita cintai tetapi boleh kehilangan krisis iklim. Ia adalah sebahagian daripada usaha berterusan untuk melindungi rakyat dan tempat-tempat kita hargai dengan menggalakkan pemimpin-pemimpin dunia untuk beralih untuk membersihkan dan tenaga boleh diperbaharui berpatutan.
hati Green akan memulakan perbualan mengenai perkara yang kita suka dan masa depan yang kita mahu untuk anak-anak kita - satu dikuasakan oleh tenaga bersih dan selamat.
hati Green akan memulakan perbualan mengenai perkara yang kita suka dan masa depan yang kita mahu untuk anak-anak kita - satu dikuasakan oleh tenaga bersih dan selamat.

Dapatkan terlibat hari ini dengan menghantar hati yang hijau kepada pegawai yang dipilih anda memberitahu mereka mengapa anda hargai berakhir krisis iklim.

Untuk mengetahui cara-cara lain ke Show Cinta untuk planet kita, lihat post blog ini.

Terima kasih untuk semua yang anda lakukan,

 kawan-kawan anda di realiti iklim & manusia

Sila terima Keahlian 2017 & 2018 Mengekalkan anda dengan membuat sumbangan daripada mana-mana kuantiti
Saya berharap anda akan mempertimbangkan membuat sumbangan untuk membantu kami memenuhi matlamat kami. Ingat, hadiah anda akan bernilai double up kepada anda oleh tenaga positif untuk anda dan semua orang yang kamu cintai, (Dengan kesihatan yang besar, keuntungan dalam perniagaan anda, ketinggian rohani, kekayaan, laluan terbuka dengan banyak peluang, dan di atas semua, keamanan dan kebahagiaan) hampir separuh daripada matlamat kami, terima kasih kepada penyokong murah hati perjuangan kita.

Terima kasih untuk semua yang anda lakukan,




hanya klik pada pautan di bawah; apabila ia dibuka anda klik pada gambar "derma"; dan memilih mana-mana kuantiti yang anda ingin tro memberi (menderma)

ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

แผ่นดินไหวและสึนามิวันที่ 26 ธันวาคม 2004 เป็นที่เสร็จสิ้นการสิบปี

Madeleine McCann - opinyon at update

"Maduro" bus perrinktas Venesuelos rinkimuose dėl nusikaltimo prieš žmoniją!