การเดินทางครั้งแรกของฉันไปที่โอกินาวาประเทศญี่ปุ่น (ตอนที่ 1)

การเดินทางครั้งแรกของฉันไปที่โอกินาวาประเทศญี่ปุ่น (ตอนที่ 1) 

สถานที่ท่องเที่ยวที่ใหญ่ที่สุดของญี่ปุ่นกับผู้เข้าชมชาวต่างชาติที่อาศัยอยู่ในความหลากหลายของแหล่งท่องเที่ยวทางวัฒนธรรมที่หลากหลายของสิ่งมหัศจรรย์ทางธรรมชาติและผู้คนที่มีอัธยาศัยอย่างแท้จริง
ประเทศก้าวไปข้างหน้าในระดับแนวหน้าของอุตสาหกรรมในอนาคตกับเทคโนโลยีชั้นสูงในขณะที่รักษามรดกของพัน ๆ ปีของประวัติศาสตร์สามารถสืบย้อนกลับไปสมัยที่เป็นตำนาน, ญี่ปุ่นอยู่กับความท้าทายของการอยู่ร่วมกันโบราณและสมัยใหม่
ญี่ปุ่นมีจำนวนมากของศาลเจ้าและวัดที่มีประวัติปี 1000-2000 ที่แปลกใจของผู้ที่เข้าชมส่วนใหญ่จะไม่ได้อยู่ในสถานะของการ "ทำลาย" แต่ยังทำหน้าที่เป็นศูนย์กลางของกิจกรรมทางศาสนาและแหล่งที่มาของประเพณีวัฒนธรรมและวิถีชีวิต มันน่าตื่นเต้นจริงๆที่จะเห็นศาลเจ้าและวัดอาบน้ำตามเวลาหรือละแวกใกล้เคียงฆราวาสซามูไรอยู่ร่วมกันให้สอดคล้องกับสังคมสมัยใหม่
 หมู่เกาะญี่ปุ่นที่แท้จริงประกอบด้วยมากกว่า 3,000 เกาะรอบสี่หลักฮอกไกโดฮอนชูชิโกกุและคิวชูซึ่งขยาย 3.000km จากเหนือจรดใต้จากโซนย่อยอาร์กติกสถานที่ที่ฉันได้ทำการบรรยายของฉันและ การประชุมร่วมกับเพื่อน และกึ่งเขตร้อนได้ สภาพภูมิอากาศที่เป็นลักษณะสี่ฤดูกาลที่แตกต่างที่ทักทายนักท่องเที่ยวที่มีความงามงดงามในช่วงฤดู​​ที่เข้าเยี่ยมชมประเทศญี่ปุ่นดอกซากุระในฤดูใบไม้ผลิทุกสีเขียวชอุ่มของต้นฤดูร้อน, ใบไม้สีแดงในฤดูใบไม้ร่วงและ ทุ่งหิมะในช่วงฤดูหนาวเป็นสัญลักษณ์สี่ฤดูกาล ตั้งแต่สมัยโบราณสี่ฤดูกาลสร้างแรงบันดาลใจศิลปะและวรรณกรรมญี่ปุ่น เหล่านี้รวมถึงมีบทกวีไฮกุสิบเจ็ดพยางค์ซึ่งประกอบด้วยประโยคตามฤดูกาลและการออกแบบที่ละเอียดอ่อนของกิโมโนวัตถุเคลือบและเครื่องลายคราม
ธรรมชาติของญี่ปุ่นยังใจกว้างที่จะให้ผู้เข้าชม freebie: น้ำร้อน เป็นส่วนหนึ่งของวงแหวนแห่งไฟแปซิฟิก, ญี่ปุ่นเป็นสวรรค์สำหรับสปาที่มีน้ำแร่จำนวนมากที่ไหลทั่วประเทศ การเข้าพักในหนึ่งในโรงแรมขนาดเล็กสไตล์ญี่ปุ่นที่เรียกว่าเรียวกัง, สปาอาจจะทำให้คุณมีความทรงจำที่น่าจดจำและมีชีวิตชีวาของประเทศญี่ปุ่น
มีสถานที่ที่ยอดเยี่ยมสำหรับการท่องเที่ยวและโอกาสนี้ในปี 2008 อยู่บนเกาะโอกินาวาการบรรยายและได้พบกับเพื่อนที่ญี่ปุ่นทำการบรรยายและการประชุม ...

  Jucelino Nobrega da  Luz

http://www.jucelinodaluz.com.br/


//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

ដំណើរទស្សនកិច្ចលើកដំបូងរបស់ខ្ញុំទៅអូគីណាវ៉ា, ប្រទេសជប៉ុន (ភាគ 1)

 ការទាក់ទាញដ៏ធំបំផុតរបស់ប្រទេសជប៉ុនទៅកាន់ភ្ញៀវទេសចរបរទេសរស់នៅក្នុងពពួកដ៏ធំនៃទាក់ទាញវ
ប្បធម៌ដែលជាពូជដ៏អស្ចារ្យនៃធម្មជាតិដ៏អស្ចារ្យនិងមនុស្សរួសរាយយ៉ាងពិតប្រាកដ។ 
ប្រទេស striding ឆ្ពោះទៅមុខដើម្បីឈានមុខគេនៃការនាពេលអនាគតជាមួយនឹងឧស្សាហកម្មបច្ចេកវិទ្យាខ្ពស់របស់ខ្លួនខណៈពេលដែលការថែរក្សាបេតិកភណ្ឌនាក់នៃឆ្នាំនៃប្រវត្តិសាស្រ្តមួយដែលអាចឆ្លុះបញ្ចាំងត្រឡប់ទៅដងទេវកថាជប៉ុនរស់នៅជាបញ្ហាប្រឈមនៃការរួមរស់នេះ បុរាណនិងសម័យទំនើបនេះ។ 
ប្រទេសជប៉ុនមានចំនួនធំនៃទីសក្ការៈបូជានិងប្រាសាទដែលមានប្រវត្តិសាស្រ្តជាមួយ 1000-2000 ឆ្នាំមកហើយ។ ការភ្ញាក់ផ្អើលរបស់អ្នកដែលបានទស្សនាដែលភាគច្រើនជាមិននៅក្នុងស្ថានភាពនៃ "ប្រាសាទភ្នំ" មួយនោះទេប៉ុន្តែក៏បម្រើជាមជ្ឈមណ្ឌលនៃសកម្មភាពសាសនានិងជាប្រភពនៃប្រពៃណីវប្បធម៌និងជីវិតមួយ។ វាជាការពិតជាគួរឱ្យរំភើបក្នុងការឃើញទីសក្ការៈបូជានិងប្រាសាទងូតទឹកដោយពេលវេលាឬខាងលោកិយ samurai សង្កាត់, coexisting សហការគ្នាជាមួយនឹងសង្គមសម័យទំនើប 
  ការប្រជុំកោះជប៉ុនពិតមានជាង 3000 កោះ, ជុំវិញបួនមេ Hokkaido, Honshu, Shikoku និង Kyushu ដែលពង្រីក 3.000km ពីភាគខាងជើងទៅភាគខាងត្បូងពីតំបន់អនុតំបន់អាក់ទិកកន្លែងដែលខ្ញុំបានធ្វើអ្នកគ្រូខ្ញុំនិង កិច្ចប្រជុំជាមួយមិត្តភក្តិ; និងសូម្បីតែស៊ុបត្រូពិច។ អាកាសធាតុរបស់វាត្រូវបានកំណត់ដោយចំនួនបួនរដូវគ្នាដែល​​ស្វាគមន៍ភ្ញៀវទេសចរជាមួយនឹងទេសភាពស្រស់ស្អាតរបស់ខ្លួននៅក្នុងរដូវកាលដែលទស្សនារបស់ប្រទេសជប៉ុនផ្កា cherry នៅក្នុងនិទាឃរដូវជារៀងរាល់នេះខៀវស្រងាត់នៃរដូវក្តៅនៅដំណាក់កាលដំបូង, ពីម្លប់ Scarlet ក្នុងរដូវស្លឹកឈើជ្រុះនិង snowfields នៅក្នុងរដូវរងារជានិមិត្តរូបនៃរដូវកាលបួន។ ចាប់តាំងពីបុរានកាល, រដូវកាលបួនបំផុសអក្សរសាស្រ្តនិងសិល្បៈជប៉ុន។ ទាំងនេះបានរួមបញ្ចូលជាកំណាព្យ haiku នៃដប់ប្រាំពីរព្យាង្គដែលមានការកាត់ទោសតាមរដូវកាលនិងរចនាឆ្ងាញ់សំលៀកបំពាក់ប្រពៃណីគីម៉ូណូវត្ថុ lacquer និងប៉សឺឡែន។ 
ធម្មជាតិនៃប្រទេសជប៉ុនក៏មានសប្បុរសដើម្បីផ្តល់ជូននូវភ្ញៀវទេសចរ freebie មួយ: ទឹកកម្ដៅ។ ជាផ្នែកមួយនៃរង្វង់តំបន់ប៉ាស៊ីហ្វិកភ្លើងប្រទេសជប៉ុនគឺជាឋានសួគ៌សម្រាប់ការស្ប៉ាដោយមានទឹកសារធាតុរ៉ែជាច្រើនដែលហូរនៅទូទាំងប្រទេស។ ការស្នាក់នៅរបស់អ្នកនៅក្នុងមួយនៃ inns បែបជប៉ុនគេស្គាល់ថាជា ryokan ស្ប៉ាមួយប្រហែលជាមិនអាចភ្លេចបានផ្ដល់ឱ្យអ្នកនូវការចងចាំនិងរស់រវើកនៃប្រទេសជប៉ុន 
មានកន្លែងដ៏អស្ចារ្យសម្រាប់វិស័យទេសចរណ៍និងឱកាសនេះគឺនៅក្នុងឆ្នាំ 2008 គឺនៅលើកោះអូគីណាវ៉ានៃការទៅបង្រៀននិងជួបជាមួយមិត្តភក្តិរបស់ជប៉ុនធ្វើអ្នកគ្រូនិងកិច្ចប្រជុំ ... 

  Jucelino Nobrega ដា Luz

ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

แผ่นดินไหวและสึนามิวันที่ 26 ธันวาคม 2004 เป็นที่เสร็จสิ้นการสิบปี

Madeleine McCann - opinyon at update

"Maduro" bus perrinktas Venesuelos rinkimuose dėl nusikaltimo prieš žmoniją!