Tam อุบัติเหตุที่เสร็จสิ้นเจ็ดปี

Tam อุบัติเหตุที่เสร็จสิ้นเจ็ดปี

(บรรณาการสำหรับผู้โดยสารและลูกเรือทั้งหมด)

TAM 3054 เที่ยวบินเป็นเที่ยวบินที่ดำเนินการโดยสายการบินบราซิล TAM ซึ่งเชื่อมต่อเมืองปอร์โตอเลเกรและเซาเปาโลโดยใช้เครื่องบินโดยสารแอร์บัส A320-233 PR-MBK prefixo
Jucelino Luz, ส่งจดหมายจำนวนมากในการพยายามที่จะหลีกเลี่ยงการเกิดอุบัติเหตุที่
ระหว่างการติดต่อทางจิตวิญญาณของงานเขียนยังได้พูดคุยกับรัฐมนตรีต่างประเทศของ บริษัท ที่เรียกว่า Jucelino luz เพื่อยืนยันว่าจดหมายที่เขาได้ส่งเป็นหนังสือที่เขียนจริงด้วยตัวเอง

17 กรกฏาคม 2007 ที่ผ่านมาหน่วยสิ้น 35L รันเวย์ที่สนามบินคอนกอนฮาในระหว่างการเชื่อมโยงไปถึงที่มาชนกับโหลดของเงินฝาก TAM ตั้งอยู่ใกล้กับจุดสิ้นสุดของรันเวย์ 17R บนฝั่งตรงข้ามของถนนวอชิงตันLuísขอบสนาม 187 คนที่อยู่ในอุปกรณ์นั้น ไม่มีผู้รอดชีวิต อื่น ๆ ที่มีสิบสองเสียชีวิตในดินที่มี 3054 เที่ยวบินเป็นความผิดพลาดที่เลวร้ายที่สุดในประวัติศาสตร์ของละตินอเมริกาสำหรับ 22 เดือนจนแอร์ฟรานซ์เที่ยวบิน 447 31 พ. ค 2009, นอกเหนือจากการเป็นที่เลวร้ายที่สุดและพรึงอุบัติเหตุที่เกี่ยวข้องกับแอร์บัส A320 ในโลก แอร์บัส A320 เที่ยวบิน TAM 3054 ออกจากสนามบินนานาชาติคาติเย Filho ในปอร์โตอเลเกรที่ 17h16 ผูกพันกับคอนกอนฮาสนามบินในเซาเปาโล มันมืดแล้วเมื่อเครื่องบินลงจอดบนรันเวย์ 35L ที่ 18h51
.
ความยากลำบากในการเบรกมอเตอร์ในเครื่องมือด้านซ้ายและขวากลับด้วยความเร็วสูงเครื่องบินที่ทำเลี้ยวซ้ายและไปออกติดตามในสามสุดท้ายของครอบคลุมกว่าส่วนหนึ่งของสนามหญ้า หลังจากข้ามบินอยู่เหนือวอชิงตันLuísอเวนิวที่ชายแดนสนามบินอากาศยานตีเป็นส่วนหนึ่งของการรายงานข่าวของสถ​​านีก๊าซและจากนั้นก็ชนเข้ากับอาคาร TAM ด่วน (ค่าบริการ TAM) ที่ตั้งอยู่บนฝั่งตรงข้ามของถนน เมื่อข้ามถนนวอชิงตันเครื่องบินหลุยส์ตียังด้านบนของบางคัน

เครื่องบินที่มี "มากมาย" ของน้ำมันเชื้อเพลิงในขณะที่เชื่อมโยงไปถึงและช็อตของเครื่องบินกับสี่ร้านค้า-TAM ด่วนที่เกิดไฟไหม้ใหญ่ที่เว็บไซต์ ไฟไหม้ทำลายโครงสร้างของอาคารซึ่งได้รับการ imploded ต่อมา

ในช่วงเวลาแห่ง TAM แอร์บัสแบกปริมาณของน้ำมันเชื้อเพลิงที่สูงกว่าก็จะใช้เวลาที่จะไปจากปอร์โตรกับเซาเปาโล (บราซิล), ความเป็นจริงนี้ potentiated ผลกระทบจากการระเบิดและไฟไหม้ที่เกิดขึ้นหลังจากการปะทะกันกับอาคาร TAM บนบก .

น้ำมันก๊าดส่วนเกินในถังอากาศยานในขณะที่ไม่ละเมิดกฎของการบินใด ๆ ที่มีการจัดความเสี่ยงเพิ่มเติมที่ไม่จำเป็นได้เป็นตัวแทนของการปฏิบัติที่ค่อนข้างทั่วไปในหมู่สายการบินรายใหญ่ชาวบราซิล

หนึ่งที่สำคัญที่สุดผู้เชี่ยวชาญทางกฎหมายพิจารณาความอาญาจากบราซิล Reginaldo Tirotti วิเคราะห์จดหมายที่ถูกส่งไปยังสายการบิน TAM และเขาได้รับการยืนยันความจริงของมัน
และออกรายงานทางเทคนิค (สำเนาที่แนบมานี่)

ในวันต่อไปนี้การเกิดอุบัติเหตุ, TAM เปลี่ยนแปลงจำนวนเที่ยวบินที่เส้นทางระหว่างปอร์โตรและเปาโลเซา ออกระบุว่าเจเจ 3054 และต่อมาเป็นที่ระบุชื่อย่อ JJ 3046

ทั้งหมด 187 คนบนเครื่องบินเสียชีวิตในการปะทะกันกับอาคาร สิบเอ็ดคนที่ทำงานอยู่ในอาคาร TAM ด่วนและคนขับรถแท็กซี่ที่เป็นที่สถานีบริการน้ำมันประตูถัดไปเสียชีวิตในการปะทะกันรวมการเสียชีวิตจาก 199 คน
http://www.jucelinodaluz.com.br/
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

អ៊ិ​ន​តាំ​គ្រោះ​ថ្នាក់​ត្រូវ​បាន​បញ្ចប់​ប្រាំពីរ​ឆ្នាំ


(កិត្តិយស​សម្រាប់​អ្នកដំណើរ​និង​នាវិក​ទាំងអស់​)

ការ​ហោះ​ហើរ​តាំ 3054 គឺ​ជា​ជើង​ហោះ​ហើរ​មួយ​ដែល​ដំណើរការ​ដោយ​ក្រុមហ៊ុន​អាកាសចរណ៍​ប្រេស៊ីល​អ៊ិ​ន​តាំ​ដែល​ភ្ជាប់​ទីក្រុង​ទី​ក្រុង Porto លោក Alegre និង​សៅ​ប៉ូ​ឡូ​ដោយ​ប្រើ​យន្ត​ហោះ​ដឹក​អ្នក​ដំណើរ​មួយ prefixo ក្រុមហ៊ុន Airbus A320​-233 មូលនិធិ​សកល MBK
Jucelino Luz បាន​ផ្ញើ​លិខិត​ជា​ច្រើន​ដើម្បី​ព្យាយាម​ជៀស​វាង​គ្រោះ​ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​នោះ​។
រវាង​ទំនាក់ទំនង​នៃ​ការ​សរសេរ​ខាង​វិញ្ញាណ​ក៏​បាន​និយាយ​ជាមួយ​លេខា​ធិ​ការ​របស់​ក្រុមហ៊ុន​មួយ​ដែល​គេ​ហៅ​ថា luz Jucelino ដើម្បី​បញ្ជាក់​ថា​លិខិត​ប្រសិន​បើ​គាត់​បាន​ផ្ញើ​ពិត​ជា​ត្រូវ​បាន​សរសេរ​ដោយ​ខ្លួន​ឯង​នោះ​ទេ​។

នៅ​ថ្ងៃ​ទី 17 កក្កដា​ឆ្នាំ 2007 អង្គភាព​កាល​ពី​ចុង​បញ្ចប់​នៃ​ការ 35L ផ្លូវ​នៅ​ព្រ​លាន​យន្តហោះ Congonhas ក្នុង​អំឡុង​ពេល​ចុះចត​នេះ​មក​ច​ល់​ប្រឆាំង​នឹង​ផ្ទុក​ប្រាក់​បញ្ញើ​តាំ​របស់​ដែល​មាន​ទីតាំង​ស្ថិត​នៅ​ជិត​ចុង​បញ្ចប់​នៃ​ការ 17R ផ្លូវ​នោះ​នៅ​ម្ខាង​នៃ​ផ្លូវ​វ៉ាស៊ីនតោន Luis ជាប់​ព្រំដែន​ព្រ​លាន​យន្ត​ហោះ​នេះ​។ 187 នាក់​នៅ​លើ​ឧបករណ៍ & ‧​; មាន​អ្នក​រស់រាន​មានជីវិត​ទេ​។ មាន​ដប់ពីរ​នាក់​បាន​ស្លាប់​ដទៃ​ទៀត​នៅ​ក្នុង​ដី​នេះ​។ នេះ 3054 ការ​ហោះ​ហើរ​ជា​គាំង​ដ៏​អាក្រក់​បំផុត​ក្នុង​ប្រវត្តិ​សា​ស្រ្ត​នៃ​ការ​អាមេរិក​ឡា​ទី​ន​សម្រាប់ 22 ខែ​រហូត​ដល់​អាកាស​បារាំង​ហោះហើរ 447 ថ្ងៃទី 31 ខែ​ឧសភា​ឆ្នាំ 2009 ក្រៅ​ពី​ជា​គ្រោះ​ថ្នាក់​ចរាចរណ៍​ដ៏​អាក្រក់​បំផុត​និង​ការ​ស្លាប់​ដែល​ទាក់ទង​នឹង​ការ A320 ក្រុមហ៊ុន Airbus នៅ​ក្នុង​ពិភពលោក​។ ការ​ហោះ​ហើរ​យន្ត​ហោះ​ប្រភេទ Airbus A320 តាំ 3054 បាន​ចាកចេញ​ពី​ព្រ​លាន​យន្តហោះ​អន្តរជាតិ Filho Salgado នៅ​ក្នុង​ទី​ក្រុង Porto លោក Alegre នៅ 17h16 បាន​ចង​ទៅ​ព្រ​លាន​យន្តហោះ Congonhas នៅ​ក្នុង​ទីក្រុង​សៅ​ប៉ូ​ឡូ​។ វា​ជា​ងងឹត​រួច​ទៅ​ហើយ​នៅ​ពេល​ដែល​យន្ត​ហោះ​នេះ​បាន​ចុះ​នៅ​លើ 35L ផ្លូវ​នៅ 18h51

ការ​លំបាក​ក្នុង​ការ braking ម៉ូតូ​នៅ​ក្នុង​ម៉ាស៊ីន​ឆ្វេង​និង​ស្តាំ​បញ្ច្រាស​នៅ​ល្បឿន​ខ្ពស់​យ​ន្ដ​ហោះ​ដែល​បាន​ធ្វើ​វេន​ខាង​ឆ្វេង​និង​បាន​ចេញ​បទ​នៅ​ក្នុង​ការ​ប្រកួត​វគ្គ​ផ្តាច់​ព្រ័ត្រ​លើក​ទី​បី​របស់​ខ្លួន​គ្រប​ដ​ណ្ត​ប់​ជាង​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ម៉ូដ​មួយ​។ បន្ទាប់​ពី​បាន​ឆ្លងកាត់​ការ​ហោះ​ហើរ​ពី​លើ​ទីក្រុង​វ​​៉ាស៊ីនតោន Luis Avenue ដែល​មាន​ព្រំប្រទល់​ជាប់​ព្រ​លាន​យន្ត​ហោះ​នេះ​យន្ត​ហោះ​បាន​បោកបក់​ផ្នែក​មួយ​នៃ​ការ​គ្រប​ដ​ណ្ត​ប់​នៃ​ស្ថា​នី​យ៍​ឧស្ម័ន​មួយ​ហើយ​បន្ទាប់​មក​ធ្លាក់​ចូល​ទៅ​ក្នុង​អគារ​តាំ​ប្រេ​ស (ទទួល​បន្ទុក​សេវា​អ៊ិ​ន​តាំ​របស់​) ដែល​មាន​ទីតាំង​ស្ថិត​នៅ​ម្ខាង​ទៀត​ការ​ដោះ​ស្រាយ​មួយ​។ នៅ​ពេល​ដែល​ឆ្លងកាត់​ទីក្រុង​វ​​៉ាស៊ីនតោន Avenue លោក Louis យ​ន្ដ​ហោះ​បុក​សូម្បី​តែ​ផ្នែក​ខាង​លើ​នៃ​រថយន្ត​មួយ​ចំនួន​។

យន្ត​ហោះ​នេះ​មាន "ឱ្យ​បា​នើ​ន​" នៃ​ប្រេង​ឥន្ធនៈ​នៅ​ពេល​នៃ​ការ​ចុះចត​និង​ការ​ឆក់​នៃ​យន្តហោះ​ដែល​មាន​ចំនួន​បួន​ហាង​លក់​-តាំ​ប្រេ​ស​ប​ណ្តា​ល​ឱ្យ​ភ្លើង​ឆេះ​ដ៏​សំខាន់​មួយ​នៅ​តំបន់​នោះ​។ អគ្គិភ័យ​នេះ​បាន​សម្របសម្រួល​រចនា​សម្ព័ន្ធ​នៃ​អគារ​ដែល​ត្រូវ​បាន imploded ជាបន្តបន្ទាប់​។

នៅ​ក្នុង​ពេល​នៃ​អ៊ិ​ន​តាំ​ដឹក​យន្ត​ហោះ​ប្រភេទ Airbus ចំនួន​ទឹកប្រាក់​នៃ​ការ​ប្រេង​ឥន្ធនៈ​ខ្ពស់​ជាង​វា​អាច​នឹង​ទៅ​យក​ពី​ទី​ក្រុង Porto លោក Alegre ទៅ​ទីក្រុង​សៅ​ប៉ូ​ឡូ (ប្រេស៊ីល​) ជា​ការ​ពិត​នេះ potentiated ផល​ប៉ះពាល់​នៃ​ការ​ផ្ទុះ​និង​ភ្លើង​បាន​កើត​ឡើង​បន្ទាប់​ពី​ការ​ប៉ះ​ទង្គិច​គ្នា​ជា​មួយ​នឹង​ការ​កសាង​តាំ​នៅ​លើ​ដី ។

ការ​ប្រេងកាត​លើស​នៅ​ក្នុង​អាង​យន្តហោះ​ខណៈ​ពេល​ដែល​មិន​បាន​រំលោភ​លើ​ច្បាប់​ណា​មួយ​នៃ​អាកាស​ចរ​ណ៍​បង្ហាញ​ជា​ហានិភ័យ​មិន​ចាំបាច់​បន្ថែម​ទៀត​សូម្បី​តែ​តំណាង​ឱ្យ​ការ​អនុវត្ត​ទូទៅ​មួយ​ដែល​ទំនាក់​ទំនង​ក្នុង​ចំណោម​ក្រុមហ៊ុន​អាកាស​ចរ​ណ៍​ដ៏​សំខាន់​ប្រេស៊ីល​។

មួយ​នៃ​អ្នក​ជំនាញ​កោសល្យ​វិ​ច្ច័​យ​ព្រហ្មទណ្ឌ​ដ៏​សំខាន់​បំផុត​ពី​ប្រទេស​ប្រេស៊ីល Reginaldo Tirotti​, វិភាគ​លិខិត​ដែល​ត្រូវ​បាន​ផ្ញើ​ទៅ​ក្រុមហ៊ុន​អាកាស​ចរ​ណ៍​តាំ​ហើយ​គាត់​បាន​បញ្ជាក់​ភាព​ត្រឹមត្រូវ​របស់​វា
និង​បាន​ចេញ​របាយ​ការណ៍​ប​ច្ចេ​ក​ទេស​មួយ (ច្បាប់​ចម្លង​គឺ​បាន​ភ្ជាប់​នៅ​ទីនេះ​)

នៅ​ថ្ងៃ​បន្ទាប់​ពី​គ្រោះថ្នាក់​នេះ​តាំ​ផ្លាស់​ប្តូ​រ​ជើង​ហោះ​ហើរ​ចំនួន​ដែល​ផ្លូវ​រវាង​ទី​ក្រុង Porto លោក Alegre និង​ទីក្រុង​សៅ​ប៉ូ​ឡូ​។ ការ​ចាក​ចេញ​ពី​របៀប​កំណត់​អត្តសញ្ញាណ​ឈ្មោះ JJ 3054 និង​បាន​ចូល​មក​ត្រូវ​បាន​សម្គាល់​ដោយ​គំនិត​ផ្តួ​ច​ផ្តើ​ឈ្មោះ JJ 3046 ។

ទាំងអស់ 187 នាក់​នៅ​លើ​យន្ត​ហោះ​បាន​ស្លាប់​នៅ​ក្នុង​ការ​ប៉ះ​ទង្គិច​គ្នា​ជា​មួយ​នឹង​អគារ​នេះ​។ ចំនួន​ដប់​នាក់​ដែល​បាន​បម្រើ​ការ​នៅ​ក្នុង​អគារ​តាំ​បញ្ចេញមតិ​និង​អ្នក​បើក​តាក់ស៊ី​ដែល​មាន​នៅ​ស្ថា​នី​យ៍​ហ្គា​ស​នៅ​ជាប់​ទ្វារ​ស្លាប់​នៅ​ក្នុង​ការ​ប៉ះ​ទង្គិច​គ្នា​នេះ​សរុប​ការ​ស្លាប់​របស់ 199 នាក់​។


http://www.jucelinodaluz.com.br/

ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

แผ่นดินไหวและสึนามิวันที่ 26 ธันวาคม 2004 เป็นที่เสร็จสิ้นการสิบปี

Madeleine McCann - opinyon at update

"Maduro" bus perrinktas Venesuelos rinkimuose dėl nusikaltimo prieš žmoniją!