Tam อุบัติเหตุที่เสร็จสิ้นเจ็ดปี
Tam อุบัติเหตุที่เสร็จสิ้นเจ็ดปี
(บรรณาการสำหรับผู้โดยสารและลูกเรือทั้งหมด)
TAM 3054 เที่ยวบินเป็นเที่ยวบินที่ดำเนินการโดยสายการบินบราซิล TAM ซึ่งเชื่อมต่อเมืองปอร์โตอเลเกรและเซาเปาโลโดยใช้เครื่องบินโดยสารแอร์บัส A320-233 PR-MBK prefixo
Jucelino Luz, ส่งจดหมายจำนวนมากในการพยายามที่จะหลีกเลี่ยงการเกิดอุบัติเหตุที่
ระหว่างการติดต่อทางจิตวิญญาณของงานเขียนยังได้พูดคุยกับรัฐมนตรีต่างประเทศของ บริษัท ที่เรียกว่า Jucelino luz เพื่อยืนยันว่าจดหมายที่เขาได้ส่งเป็นหนังสือที่เขียนจริงด้วยตัวเอง
17 กรกฏาคม 2007 ที่ผ่านมาหน่วยสิ้น 35L รันเวย์ที่สนามบินคอนกอนฮาในระหว่างการเชื่อมโยงไปถึงที่มาชนกับโหลดของเงินฝาก TAM ตั้งอยู่ใกล้กับจุดสิ้นสุดของรันเวย์ 17R บนฝั่งตรงข้ามของถนนวอชิงตันLuísขอบสนาม 187 คนที่อยู่ในอุปกรณ์นั้น ไม่มีผู้รอดชีวิต อื่น ๆ ที่มีสิบสองเสียชีวิตในดินที่มี 3054 เที่ยวบินเป็นความผิดพลาดที่เลวร้ายที่สุดในประวัติศาสตร์ของละตินอเมริกาสำหรับ 22 เดือนจนแอร์ฟรานซ์เที่ยวบิน 447 31 พ. ค 2009, นอกเหนือจากการเป็นที่เลวร้ายที่สุดและพรึงอุบัติเหตุที่เกี่ยวข้องกับแอร์บัส A320 ในโลก แอร์บัส A320 เที่ยวบิน TAM 3054 ออกจากสนามบินนานาชาติคาติเย Filho ในปอร์โตอเลเกรที่ 17h16 ผูกพันกับคอนกอนฮาสนามบินในเซาเปาโล มันมืดแล้วเมื่อเครื่องบินลงจอดบนรันเวย์ 35L ที่ 18h51
.
ความยากลำบากในการเบรกมอเตอร์ในเครื่องมือด้านซ้ายและขวากลับด้วยความเร็วสูงเครื่องบินที่ทำเลี้ยวซ้ายและไปออกติดตามในสามสุดท้ายของครอบคลุมกว่าส่วนหนึ่งของสนามหญ้า หลังจากข้ามบินอยู่เหนือวอชิงตันLuísอเวนิวที่ชายแดนสนามบินอากาศยานตีเป็นส่วนหนึ่งของการรายงานข่าวของสถานีก๊าซและจากนั้นก็ชนเข้ากับอาคาร TAM ด่วน (ค่าบริการ TAM) ที่ตั้งอยู่บนฝั่งตรงข้ามของถนน เมื่อข้ามถนนวอชิงตันเครื่องบินหลุยส์ตียังด้านบนของบางคัน
เครื่องบินที่มี "มากมาย" ของน้ำมันเชื้อเพลิงในขณะที่เชื่อมโยงไปถึงและช็อตของเครื่องบินกับสี่ร้านค้า-TAM ด่วนที่เกิดไฟไหม้ใหญ่ที่เว็บไซต์ ไฟไหม้ทำลายโครงสร้างของอาคารซึ่งได้รับการ imploded ต่อมา
ในช่วงเวลาแห่ง TAM แอร์บัสแบกปริมาณของน้ำมันเชื้อเพลิงที่สูงกว่าก็จะใช้เวลาที่จะไปจากปอร์โตรกับเซาเปาโล (บราซิล), ความเป็นจริงนี้ potentiated ผลกระทบจากการระเบิดและไฟไหม้ที่เกิดขึ้นหลังจากการปะทะกันกับอาคาร TAM บนบก .
น้ำมันก๊าดส่วนเกินในถังอากาศยานในขณะที่ไม่ละเมิดกฎของการบินใด ๆ ที่มีการจัดความเสี่ยงเพิ่มเติมที่ไม่จำเป็นได้เป็นตัวแทนของการปฏิบัติที่ค่อนข้างทั่วไปในหมู่สายการบินรายใหญ่ชาวบราซิล
หนึ่งที่สำคัญที่สุดผู้เชี่ยวชาญทางกฎหมายพิจารณาความอาญาจากบราซิล Reginaldo Tirotti วิเคราะห์จดหมายที่ถูกส่งไปยังสายการบิน TAM และเขาได้รับการยืนยันความจริงของมัน
และออกรายงานทางเทคนิค (สำเนาที่แนบมานี่)
ในวันต่อไปนี้การเกิดอุบัติเหตุ, TAM เปลี่ยนแปลงจำนวนเที่ยวบินที่เส้นทางระหว่างปอร์โตรและเปาโลเซา ออกระบุว่าเจเจ 3054 และต่อมาเป็นที่ระบุชื่อย่อ JJ 3046
ทั้งหมด 187 คนบนเครื่องบินเสียชีวิตในการปะทะกันกับอาคาร สิบเอ็ดคนที่ทำงานอยู่ในอาคาร TAM ด่วนและคนขับรถแท็กซี่ที่เป็นที่สถานีบริการน้ำมันประตูถัดไปเสียชีวิตในการปะทะกันรวมการเสียชีวิตจาก 199 คน
http://www.jucelinodaluz.com.br/
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
អ៊ិនតាំគ្រោះថ្នាក់ត្រូវបានបញ្ចប់ប្រាំពីរឆ្នាំ
(កិត្តិយសសម្រាប់អ្នកដំណើរនិងនាវិកទាំងអស់)
ការហោះហើរតាំ 3054 គឺជាជើងហោះហើរមួយដែលដំណើរការដោយក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ប្រេស៊ីលអ៊ិនតាំដែលភ្ជាប់ទីក្រុងទីក្រុង Porto លោក Alegre និងសៅប៉ូឡូដោយប្រើយន្តហោះដឹកអ្នកដំណើរមួយ prefixo ក្រុមហ៊ុន Airbus A320-233 មូលនិធិសកល MBK
Jucelino Luz បានផ្ញើលិខិតជាច្រើនដើម្បីព្យាយាមជៀសវាងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍នោះ។
រវាងទំនាក់ទំនងនៃការសរសេរខាងវិញ្ញាណក៏បាននិយាយជាមួយលេខាធិការរបស់ក្រុមហ៊ុនមួយដែលគេហៅថា luz Jucelino ដើម្បីបញ្ជាក់ថាលិខិតប្រសិនបើគាត់បានផ្ញើពិតជាត្រូវបានសរសេរដោយខ្លួនឯងនោះទេ។
នៅថ្ងៃទី 17 កក្កដាឆ្នាំ 2007 អង្គភាពកាលពីចុងបញ្ចប់នៃការ 35L ផ្លូវនៅព្រលានយន្តហោះ Congonhas ក្នុងអំឡុងពេលចុះចតនេះមកចល់ប្រឆាំងនឹងផ្ទុកប្រាក់បញ្ញើតាំរបស់ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅជិតចុងបញ្ចប់នៃការ 17R ផ្លូវនោះនៅម្ខាងនៃផ្លូវវ៉ាស៊ីនតោន Luis ជាប់ព្រំដែនព្រលានយន្តហោះនេះ។ 187 នាក់នៅលើឧបករណ៍ & ‧; មានអ្នករស់រានមានជីវិតទេ។ មានដប់ពីរនាក់បានស្លាប់ដទៃទៀតនៅក្នុងដីនេះ។ នេះ 3054 ការហោះហើរជាគាំងដ៏អាក្រក់បំផុតក្នុងប្រវត្តិសាស្រ្តនៃការអាមេរិកឡាទីនសម្រាប់ 22 ខែរហូតដល់អាកាសបារាំងហោះហើរ 447 ថ្ងៃទី 31 ខែឧសភាឆ្នាំ 2009 ក្រៅពីជាគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ដ៏អាក្រក់បំផុតនិងការស្លាប់ដែលទាក់ទងនឹងការ A320 ក្រុមហ៊ុន Airbus នៅក្នុងពិភពលោក។ ការហោះហើរយន្តហោះប្រភេទ Airbus A320 តាំ 3054 បានចាកចេញពីព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិ Filho Salgado នៅក្នុងទីក្រុង Porto លោក Alegre នៅ 17h16 បានចងទៅព្រលានយន្តហោះ Congonhas នៅក្នុងទីក្រុងសៅប៉ូឡូ។ វាជាងងឹតរួចទៅហើយនៅពេលដែលយន្តហោះនេះបានចុះនៅលើ 35L ផ្លូវនៅ 18h51
។
ការលំបាកក្នុងការ braking ម៉ូតូនៅក្នុងម៉ាស៊ីនឆ្វេងនិងស្តាំបញ្ច្រាសនៅល្បឿនខ្ពស់យន្ដហោះដែលបានធ្វើវេនខាងឆ្វេងនិងបានចេញបទនៅក្នុងការប្រកួតវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រលើកទីបីរបស់ខ្លួនគ្របដណ្តប់ជាងផ្នែកមួយនៃម៉ូដមួយ។ បន្ទាប់ពីបានឆ្លងកាត់ការហោះហើរពីលើទីក្រុងវ៉ាស៊ីនតោន Luis Avenue ដែលមានព្រំប្រទល់ជាប់ព្រលានយន្តហោះនេះយន្តហោះបានបោកបក់ផ្នែកមួយនៃការគ្របដណ្តប់នៃស្ថានីយ៍ឧស្ម័នមួយហើយបន្ទាប់មកធ្លាក់ចូលទៅក្នុងអគារតាំប្រេស (ទទួលបន្ទុកសេវាអ៊ិនតាំរបស់) ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅម្ខាងទៀតការដោះស្រាយមួយ។ នៅពេលដែលឆ្លងកាត់ទីក្រុងវ៉ាស៊ីនតោន Avenue លោក Louis យន្ដហោះបុកសូម្បីតែផ្នែកខាងលើនៃរថយន្តមួយចំនួន។
យន្តហោះនេះមាន "ឱ្យបានើន" នៃប្រេងឥន្ធនៈនៅពេលនៃការចុះចតនិងការឆក់នៃយន្តហោះដែលមានចំនួនបួនហាងលក់-តាំប្រេសបណ្តាលឱ្យភ្លើងឆេះដ៏សំខាន់មួយនៅតំបន់នោះ។ អគ្គិភ័យនេះបានសម្របសម្រួលរចនាសម្ព័ន្ធនៃអគារដែលត្រូវបាន imploded ជាបន្តបន្ទាប់។
នៅក្នុងពេលនៃអ៊ិនតាំដឹកយន្តហោះប្រភេទ Airbus ចំនួនទឹកប្រាក់នៃការប្រេងឥន្ធនៈខ្ពស់ជាងវាអាចនឹងទៅយកពីទីក្រុង Porto លោក Alegre ទៅទីក្រុងសៅប៉ូឡូ (ប្រេស៊ីល) ជាការពិតនេះ potentiated ផលប៉ះពាល់នៃការផ្ទុះនិងភ្លើងបានកើតឡើងបន្ទាប់ពីការប៉ះទង្គិចគ្នាជាមួយនឹងការកសាងតាំនៅលើដី ។
ការប្រេងកាតលើសនៅក្នុងអាងយន្តហោះខណៈពេលដែលមិនបានរំលោភលើច្បាប់ណាមួយនៃអាកាសចរណ៍បង្ហាញជាហានិភ័យមិនចាំបាច់បន្ថែមទៀតសូម្បីតែតំណាងឱ្យការអនុវត្តទូទៅមួយដែលទំនាក់ទំនងក្នុងចំណោមក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ដ៏សំខាន់ប្រេស៊ីល។
មួយនៃអ្នកជំនាញកោសល្យវិច្ច័យព្រហ្មទណ្ឌដ៏សំខាន់បំផុតពីប្រទេសប្រេស៊ីល Reginaldo Tirotti, វិភាគលិខិតដែលត្រូវបានផ្ញើទៅក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍តាំហើយគាត់បានបញ្ជាក់ភាពត្រឹមត្រូវរបស់វា
និងបានចេញរបាយការណ៍បច្ចេកទេសមួយ (ច្បាប់ចម្លងគឺបានភ្ជាប់នៅទីនេះ)
នៅថ្ងៃបន្ទាប់ពីគ្រោះថ្នាក់នេះតាំផ្លាស់ប្តូរជើងហោះហើរចំនួនដែលផ្លូវរវាងទីក្រុង Porto លោក Alegre និងទីក្រុងសៅប៉ូឡូ។ ការចាកចេញពីរបៀបកំណត់អត្តសញ្ញាណឈ្មោះ JJ 3054 និងបានចូលមកត្រូវបានសម្គាល់ដោយគំនិតផ្តួចផ្តើឈ្មោះ JJ 3046 ។
ទាំងអស់ 187 នាក់នៅលើយន្តហោះបានស្លាប់នៅក្នុងការប៉ះទង្គិចគ្នាជាមួយនឹងអគារនេះ។ ចំនួនដប់នាក់ដែលបានបម្រើការនៅក្នុងអគារតាំបញ្ចេញមតិនិងអ្នកបើកតាក់ស៊ីដែលមាននៅស្ថានីយ៍ហ្គាសនៅជាប់ទ្វារស្លាប់នៅក្នុងការប៉ះទង្គិចគ្នានេះសរុបការស្លាប់របស់ 199 នាក់។
http://www.jucelinodaluz.com.br/
(บรรณาการสำหรับผู้โดยสารและลูกเรือทั้งหมด)
TAM 3054 เที่ยวบินเป็นเที่ยวบินที่ดำเนินการโดยสายการบินบราซิล TAM ซึ่งเชื่อมต่อเมืองปอร์โตอเลเกรและเซาเปาโลโดยใช้เครื่องบินโดยสารแอร์บัส A320-233 PR-MBK prefixo
Jucelino Luz, ส่งจดหมายจำนวนมากในการพยายามที่จะหลีกเลี่ยงการเกิดอุบัติเหตุที่
ระหว่างการติดต่อทางจิตวิญญาณของงานเขียนยังได้พูดคุยกับรัฐมนตรีต่างประเทศของ บริษัท ที่เรียกว่า Jucelino luz เพื่อยืนยันว่าจดหมายที่เขาได้ส่งเป็นหนังสือที่เขียนจริงด้วยตัวเอง
17 กรกฏาคม 2007 ที่ผ่านมาหน่วยสิ้น 35L รันเวย์ที่สนามบินคอนกอนฮาในระหว่างการเชื่อมโยงไปถึงที่มาชนกับโหลดของเงินฝาก TAM ตั้งอยู่ใกล้กับจุดสิ้นสุดของรันเวย์ 17R บนฝั่งตรงข้ามของถนนวอชิงตันLuísขอบสนาม 187 คนที่อยู่ในอุปกรณ์นั้น ไม่มีผู้รอดชีวิต อื่น ๆ ที่มีสิบสองเสียชีวิตในดินที่มี 3054 เที่ยวบินเป็นความผิดพลาดที่เลวร้ายที่สุดในประวัติศาสตร์ของละตินอเมริกาสำหรับ 22 เดือนจนแอร์ฟรานซ์เที่ยวบิน 447 31 พ. ค 2009, นอกเหนือจากการเป็นที่เลวร้ายที่สุดและพรึงอุบัติเหตุที่เกี่ยวข้องกับแอร์บัส A320 ในโลก แอร์บัส A320 เที่ยวบิน TAM 3054 ออกจากสนามบินนานาชาติคาติเย Filho ในปอร์โตอเลเกรที่ 17h16 ผูกพันกับคอนกอนฮาสนามบินในเซาเปาโล มันมืดแล้วเมื่อเครื่องบินลงจอดบนรันเวย์ 35L ที่ 18h51
.
ความยากลำบากในการเบรกมอเตอร์ในเครื่องมือด้านซ้ายและขวากลับด้วยความเร็วสูงเครื่องบินที่ทำเลี้ยวซ้ายและไปออกติดตามในสามสุดท้ายของครอบคลุมกว่าส่วนหนึ่งของสนามหญ้า หลังจากข้ามบินอยู่เหนือวอชิงตันLuísอเวนิวที่ชายแดนสนามบินอากาศยานตีเป็นส่วนหนึ่งของการรายงานข่าวของสถานีก๊าซและจากนั้นก็ชนเข้ากับอาคาร TAM ด่วน (ค่าบริการ TAM) ที่ตั้งอยู่บนฝั่งตรงข้ามของถนน เมื่อข้ามถนนวอชิงตันเครื่องบินหลุยส์ตียังด้านบนของบางคัน
เครื่องบินที่มี "มากมาย" ของน้ำมันเชื้อเพลิงในขณะที่เชื่อมโยงไปถึงและช็อตของเครื่องบินกับสี่ร้านค้า-TAM ด่วนที่เกิดไฟไหม้ใหญ่ที่เว็บไซต์ ไฟไหม้ทำลายโครงสร้างของอาคารซึ่งได้รับการ imploded ต่อมา
ในช่วงเวลาแห่ง TAM แอร์บัสแบกปริมาณของน้ำมันเชื้อเพลิงที่สูงกว่าก็จะใช้เวลาที่จะไปจากปอร์โตรกับเซาเปาโล (บราซิล), ความเป็นจริงนี้ potentiated ผลกระทบจากการระเบิดและไฟไหม้ที่เกิดขึ้นหลังจากการปะทะกันกับอาคาร TAM บนบก .
น้ำมันก๊าดส่วนเกินในถังอากาศยานในขณะที่ไม่ละเมิดกฎของการบินใด ๆ ที่มีการจัดความเสี่ยงเพิ่มเติมที่ไม่จำเป็นได้เป็นตัวแทนของการปฏิบัติที่ค่อนข้างทั่วไปในหมู่สายการบินรายใหญ่ชาวบราซิล
หนึ่งที่สำคัญที่สุดผู้เชี่ยวชาญทางกฎหมายพิจารณาความอาญาจากบราซิล Reginaldo Tirotti วิเคราะห์จดหมายที่ถูกส่งไปยังสายการบิน TAM และเขาได้รับการยืนยันความจริงของมัน
และออกรายงานทางเทคนิค (สำเนาที่แนบมานี่)
ในวันต่อไปนี้การเกิดอุบัติเหตุ, TAM เปลี่ยนแปลงจำนวนเที่ยวบินที่เส้นทางระหว่างปอร์โตรและเปาโลเซา ออกระบุว่าเจเจ 3054 และต่อมาเป็นที่ระบุชื่อย่อ JJ 3046
ทั้งหมด 187 คนบนเครื่องบินเสียชีวิตในการปะทะกันกับอาคาร สิบเอ็ดคนที่ทำงานอยู่ในอาคาร TAM ด่วนและคนขับรถแท็กซี่ที่เป็นที่สถานีบริการน้ำมันประตูถัดไปเสียชีวิตในการปะทะกันรวมการเสียชีวิตจาก 199 คน
http://www.jucelinodaluz.com.br/
/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
អ៊ិនតាំគ្រោះថ្នាក់ត្រូវបានបញ្ចប់ប្រាំពីរឆ្នាំ
(កិត្តិយសសម្រាប់អ្នកដំណើរនិងនាវិកទាំងអស់)
ការហោះហើរតាំ 3054 គឺជាជើងហោះហើរមួយដែលដំណើរការដោយក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ប្រេស៊ីលអ៊ិនតាំដែលភ្ជាប់ទីក្រុងទីក្រុង Porto លោក Alegre និងសៅប៉ូឡូដោយប្រើយន្តហោះដឹកអ្នកដំណើរមួយ prefixo ក្រុមហ៊ុន Airbus A320-233 មូលនិធិសកល MBK
Jucelino Luz បានផ្ញើលិខិតជាច្រើនដើម្បីព្យាយាមជៀសវាងគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍នោះ។
រវាងទំនាក់ទំនងនៃការសរសេរខាងវិញ្ញាណក៏បាននិយាយជាមួយលេខាធិការរបស់ក្រុមហ៊ុនមួយដែលគេហៅថា luz Jucelino ដើម្បីបញ្ជាក់ថាលិខិតប្រសិនបើគាត់បានផ្ញើពិតជាត្រូវបានសរសេរដោយខ្លួនឯងនោះទេ។
នៅថ្ងៃទី 17 កក្កដាឆ្នាំ 2007 អង្គភាពកាលពីចុងបញ្ចប់នៃការ 35L ផ្លូវនៅព្រលានយន្តហោះ Congonhas ក្នុងអំឡុងពេលចុះចតនេះមកចល់ប្រឆាំងនឹងផ្ទុកប្រាក់បញ្ញើតាំរបស់ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅជិតចុងបញ្ចប់នៃការ 17R ផ្លូវនោះនៅម្ខាងនៃផ្លូវវ៉ាស៊ីនតោន Luis ជាប់ព្រំដែនព្រលានយន្តហោះនេះ។ 187 នាក់នៅលើឧបករណ៍ & ‧; មានអ្នករស់រានមានជីវិតទេ។ មានដប់ពីរនាក់បានស្លាប់ដទៃទៀតនៅក្នុងដីនេះ។ នេះ 3054 ការហោះហើរជាគាំងដ៏អាក្រក់បំផុតក្នុងប្រវត្តិសាស្រ្តនៃការអាមេរិកឡាទីនសម្រាប់ 22 ខែរហូតដល់អាកាសបារាំងហោះហើរ 447 ថ្ងៃទី 31 ខែឧសភាឆ្នាំ 2009 ក្រៅពីជាគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍ដ៏អាក្រក់បំផុតនិងការស្លាប់ដែលទាក់ទងនឹងការ A320 ក្រុមហ៊ុន Airbus នៅក្នុងពិភពលោក។ ការហោះហើរយន្តហោះប្រភេទ Airbus A320 តាំ 3054 បានចាកចេញពីព្រលានយន្តហោះអន្តរជាតិ Filho Salgado នៅក្នុងទីក្រុង Porto លោក Alegre នៅ 17h16 បានចងទៅព្រលានយន្តហោះ Congonhas នៅក្នុងទីក្រុងសៅប៉ូឡូ។ វាជាងងឹតរួចទៅហើយនៅពេលដែលយន្តហោះនេះបានចុះនៅលើ 35L ផ្លូវនៅ 18h51
។
ការលំបាកក្នុងការ braking ម៉ូតូនៅក្នុងម៉ាស៊ីនឆ្វេងនិងស្តាំបញ្ច្រាសនៅល្បឿនខ្ពស់យន្ដហោះដែលបានធ្វើវេនខាងឆ្វេងនិងបានចេញបទនៅក្នុងការប្រកួតវគ្គផ្តាច់ព្រ័ត្រលើកទីបីរបស់ខ្លួនគ្របដណ្តប់ជាងផ្នែកមួយនៃម៉ូដមួយ។ បន្ទាប់ពីបានឆ្លងកាត់ការហោះហើរពីលើទីក្រុងវ៉ាស៊ីនតោន Luis Avenue ដែលមានព្រំប្រទល់ជាប់ព្រលានយន្តហោះនេះយន្តហោះបានបោកបក់ផ្នែកមួយនៃការគ្របដណ្តប់នៃស្ថានីយ៍ឧស្ម័នមួយហើយបន្ទាប់មកធ្លាក់ចូលទៅក្នុងអគារតាំប្រេស (ទទួលបន្ទុកសេវាអ៊ិនតាំរបស់) ដែលមានទីតាំងស្ថិតនៅម្ខាងទៀតការដោះស្រាយមួយ។ នៅពេលដែលឆ្លងកាត់ទីក្រុងវ៉ាស៊ីនតោន Avenue លោក Louis យន្ដហោះបុកសូម្បីតែផ្នែកខាងលើនៃរថយន្តមួយចំនួន។
យន្តហោះនេះមាន "ឱ្យបានើន" នៃប្រេងឥន្ធនៈនៅពេលនៃការចុះចតនិងការឆក់នៃយន្តហោះដែលមានចំនួនបួនហាងលក់-តាំប្រេសបណ្តាលឱ្យភ្លើងឆេះដ៏សំខាន់មួយនៅតំបន់នោះ។ អគ្គិភ័យនេះបានសម្របសម្រួលរចនាសម្ព័ន្ធនៃអគារដែលត្រូវបាន imploded ជាបន្តបន្ទាប់។
នៅក្នុងពេលនៃអ៊ិនតាំដឹកយន្តហោះប្រភេទ Airbus ចំនួនទឹកប្រាក់នៃការប្រេងឥន្ធនៈខ្ពស់ជាងវាអាចនឹងទៅយកពីទីក្រុង Porto លោក Alegre ទៅទីក្រុងសៅប៉ូឡូ (ប្រេស៊ីល) ជាការពិតនេះ potentiated ផលប៉ះពាល់នៃការផ្ទុះនិងភ្លើងបានកើតឡើងបន្ទាប់ពីការប៉ះទង្គិចគ្នាជាមួយនឹងការកសាងតាំនៅលើដី ។
ការប្រេងកាតលើសនៅក្នុងអាងយន្តហោះខណៈពេលដែលមិនបានរំលោភលើច្បាប់ណាមួយនៃអាកាសចរណ៍បង្ហាញជាហានិភ័យមិនចាំបាច់បន្ថែមទៀតសូម្បីតែតំណាងឱ្យការអនុវត្តទូទៅមួយដែលទំនាក់ទំនងក្នុងចំណោមក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ដ៏សំខាន់ប្រេស៊ីល។
មួយនៃអ្នកជំនាញកោសល្យវិច្ច័យព្រហ្មទណ្ឌដ៏សំខាន់បំផុតពីប្រទេសប្រេស៊ីល Reginaldo Tirotti, វិភាគលិខិតដែលត្រូវបានផ្ញើទៅក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍តាំហើយគាត់បានបញ្ជាក់ភាពត្រឹមត្រូវរបស់វា
និងបានចេញរបាយការណ៍បច្ចេកទេសមួយ (ច្បាប់ចម្លងគឺបានភ្ជាប់នៅទីនេះ)
នៅថ្ងៃបន្ទាប់ពីគ្រោះថ្នាក់នេះតាំផ្លាស់ប្តូរជើងហោះហើរចំនួនដែលផ្លូវរវាងទីក្រុង Porto លោក Alegre និងទីក្រុងសៅប៉ូឡូ។ ការចាកចេញពីរបៀបកំណត់អត្តសញ្ញាណឈ្មោះ JJ 3054 និងបានចូលមកត្រូវបានសម្គាល់ដោយគំនិតផ្តួចផ្តើឈ្មោះ JJ 3046 ។
ទាំងអស់ 187 នាក់នៅលើយន្តហោះបានស្លាប់នៅក្នុងការប៉ះទង្គិចគ្នាជាមួយនឹងអគារនេះ។ ចំនួនដប់នាក់ដែលបានបម្រើការនៅក្នុងអគារតាំបញ្ចេញមតិនិងអ្នកបើកតាក់ស៊ីដែលមាននៅស្ថានីយ៍ហ្គាសនៅជាប់ទ្វារស្លាប់នៅក្នុងការប៉ះទង្គិចគ្នានេះសរុបការស្លាប់របស់ 199 នាក់។
http://www.jucelinodaluz.com.br/
ความคิดเห็น
แสดงความคิดเห็น