მიწისძვრის შეგიძლიათ მოკვლა ასობით უდანაშაულო ადამიანი ჩინეთში, ამბობს Jucelino

მიწისძვრის შეგიძლიათ მოკვლა ასობით უდანაშაულო ადამიანი ჩინეთში, ამბობს Jucelino




ძლიერი მიწისძვრა შეიძლება როკ მთიან რეგიონში სამხრეთ ჩინეთის ამ კვირას, 3 აგვისტოს 2014, მას შეუძლია მოკლას მინიმუმ 300 ადამიანი და დაზიანების მეტი 1,800 სხვები, შესაბამისად ინფორმაცია Jucelino Luz. ათობით ადამიანი იქნება, როგორც დაკარგული კვირას ღამით, დაღუპულია იქნება, სავარაუდოდ, გაიზრდება, ამბობს Jucelino.

მიწისძვრა, რომელიც გაფიცვის დროს მეტნაკლებად 4:30 pm ერთად წინასწარი და ანგარიშს მასშტაბები 6.0 in Ludian ქვეყნის Yunnan Province მაგრამ იქნება ასევე იგრძნობოდა ორი მიმდებარე რეგიონებში, მისი პროგნოზები წერდა წერილში, რომ იყო გაგზავნილი ხელისუფლება გასულ წელს.

"როგორც ჩემი ოცნებები, მე უბრალოდ დაეცა მიწაზე და დარჩა იქ, სანამ შერყევისკენ შეწყვიტა, და მერე მე ვტიროდი და ვტიროდი," და მე waked მალე, რადგან ეს იყო კოშმარი, როცა მე მიღებული ეს ოცნება მე მიემგზავრებიან Oslo Norway სახლში ჟურნალისტი Ann Kristin ვინც დაეხმარა გაგზავნას, რომ წერილი, ხელისუფლების შემდეგ.

მე მხოლოდ მახსოვს, 2012 წლის სექტემბერში, 5.6-ბალიანი მიწისძვრა იგივე ფართობი დაიღუპა 81 ადამიანი და დაშავდა 821. In 1970, ორი ძლიერი მიწისძვრა მოკლეს ზე მეტი 15,000 ადამიანი პროვინციაში. მქონდა ასევე იმ ოცნებები და მე ისინი ძალიან საშინელი იმიტომ, რომ ეს იყო, როგორც სატრანსპორტო ვიყავი იქ, რომ ყველა ადამიანი ტანჯვა, და ვიგრძენი, ძალიან ცუდი, რომ შემთხვევა.

ამ წერილში მე დაბნეული myself and I წერდა თვითმფრინავი, რომელიც ჩამოშალოს down by უამინდობის და typhoon რომ მოხვდა ტაივანი, და მე არ წერდა არასწორი სახელი ფრენის GE 222, და ნაცვლად ის დავწერე ქვემოთ მალაიზიაში ში. მაგრამ მე dd არ არის სწორი, რადგან მე ვიყავი ჩქარობს ინფორმაციის ჩინური ხელისუფლებას.
2008 წელს, მე მქონდა იგივე გრძნობა, როდესაც მე მივიღე პროგნოზები ძლიერი მიწისძვრა Sichuan Province რომ მოკლეს ზე მეტი 70,000 ადამიანი. როდესაც მთელი რიგი მიწისძვრა მოხვდა Gansu პროვინციაში, ჩრდილო China 2013 წელს, მე განიცადა ძალიან ბევრი. და რომ მე საკმაოდ მწირი იყო, რომ ჩინეთის ოფიციალური პირები და ორგანიზაციები სასწრაფოდ დაზარალებულ ტერიტორიაზე შესთავაზოს დახმარება და კომფორტი უდანაშაულო ადამიანი.

2008 წლის მიწისძვრის ასევე დააყენა საკითხი უხარისხო მშენებლობა ბევრ სკოლებსა და სხვა შენობები, ჩამოინგრა.

ჩემი ოცნებები მე ვიყავი გარეთ წვიმა, და ვნახე ყველაზე სახლების მთებში რომ მოიმატებს ზემოთ სოფელ მქონე დაშლის.

"არსებობს მუდმივი aftershocks" Jucelino ამბობს. "ძალა down, ეს ყველაფერი მუქი გარეთ, და მე ნამდვილად ეშინია, როდესაც მქონდა, რომ ოცნება."

Jucelino Nobega da Luz

დამატებითი ინფორმაცია: www.jucelinodaluz.com.br

http://www.jucelinodaluz.com.br/terromoto-pode-matar-na-china.htm

ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

แผ่นดินไหวและสึนามิวันที่ 26 ธันวาคม 2004 เป็นที่เสร็จสิ้นการสิบปี

Madeleine McCann - opinyon at update

"Maduro" bus perrinktas Venesuelos rinkimuose dėl nusikaltimo prieš žmoniją!