រឿងពិតរបស់ JJ3054 ការហោះហើរនេះ - TAM

រឿងពិតរបស់ JJ3054 ការហោះហើរនេះ - TAM



គ្រោះថ្នាក់យន្តហោះនៅក្នុងពេញ Congonhas TAM ព្រលានយន្តហោះ 10 ឆ្នាំនិងបានផ្តល់ជូនសម្រាប់ Jucelino និយាយលូស

agua ដឺ Lindoia, ថ្ងៃទី 10 ខែកក្កដាឆ្នាំ 2017

ប្រវត្តិសាស្រ្ត

នៅក្នុងឆ្នាំ 2005 Jucelino និយាយលូផ្ញើការជូនដំណឹងអំពីគ្រោះថ្នាក់ទាំងពីរ (មួយនៅក្នុងឆ្នាំ 2006 និងមួយផ្សេងទៀតសម្រាប់ 2007) ។ បញ្ចូលគ្នា។ និយាយថានៅក្នុងបទសម្ភាសមួយនៅឆ្នាំ 2006 ទៅកម្មវិធីអាណាម៉ារីយ៉ា Braga, យើងនឹងមានគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍មួយទៀតនៅក្នុងពិធីការឆ្នាំដូចគ្នានៅក្នុងកាសែត Folha de Sao Paulo បានឯកសារនៅលើការធ្លាក់យន្តហោះបន្ទាប់ (អមដោយសាក្សី) ក្រោយមកទៀតនៅឆ្នាំដូចគ្នាតាមរយៈលិខិតព្រមានកំណត់ត្រា ជាមួយ "ខែ" ក្រុមហ៊ុនអាកាសចរណ៍ពីរត្រួតពិនិត្យមើលឧស្សាហកម្មនេះដើម្បីព្យាយាមដើម្បីជៀសវាងការគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍នេះ។ នៅថ្ងៃទី 20 ខែធ្នូឆ្នាំ 2006 លោកបានផ្ញើលិខិតមួយទៅ Globo កម្មវិធីអស្ចារ្យ -Network ទូរទស្សន៍, ដែលជាកន្លែងដែលគាត់បាននិយាយពីការគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍នេះនៃ TAM និងការស្លាប់ដែលអាចធ្វើបានរបស់ឪពុករបស់តន្ត្រីព្រលឹង, យ៉ាកុបប្រោនដែលបានទទួលឥទ្ធិពលពីក្រុមតន្រ្តីដទៃទៀតជាច្រើនសម្រាប់ជំនាន់នាពេលអនាគត ។ ជាមួយនឹងការរលាកសួតខ្លាំងនិងអាចមាន 23/12/2006 ហើយបន្ទាប់មកឆ្លើយដោយផលិតកម្មនៅថ្ងៃទី 29 ខែធ្នូអស្ចារ្យឆ្នាំ 2006 ហើយនៅពេលនោះផងដែរបានផ្ញើលិខិតទៅក្រុមហ៊ុន TAM - ដែលជាកន្លែងដែលគាត់បានទទួលការហៅទូរស័ព្ទពីបុគ្គលិកមួយ (លេខាធិការប្រតិបត្តិ) បញ្ជាក់ថាវាជាពន្លឺ Jucelino និយាយថាផ្ញើលិខិតនោះ។ នៅខែមេសាឆ្នាំ 2017 ជាថ្មីម្តងទៀតផ្ញើលិខិតមួយផ្សេងទៀតដើម្បី TAM នេះបានប្រាប់ពួកគេឱ្យលទ្ធភាពដែលថាគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍សោកនាដកម្មនេះ; មិនមាតិកាជាមួយគ្រាន់តែថាការបើកដំណើរទស្សនាវដ្តី "វិវរណៈ" បោះពុម្ពលើកទី 2 - ខែមិថុនា / ខែកក្កដា / សីហា / ខែកញ្ញាថាខ្លួនបានចាប់ផ្តើមត្រូវបានចែកចាយនៅក្នុងពាក់កណ្តាលខែឧសភាឆ្នាំ 2007 តើមានអ្វីមួយចំនួនដែលបានដឹងហើយថាទោះជាយ៉ាងណា, គឺថាអត្ថិភាពនៃការជូនដំណឹងទាំងនេះ ខាងវិញ្ញាណត្រូវបានគេដឹងដែលទទួលខុសពីដើមដំបូងនៃឆ្នាំ 2005 នេះ។ នៅក្នុងការដេញថ្លៃរបស់ខ្លួនទៅជា "ជួយសង្គ្រោះជីវិតមនុស្ស" ត្រូវបានគេនិយាយអំពីគ្រោះថ្នាក់ចរាចរណ៍នេះទោះជាយ៉ាងណាខ្ញុំមិនអាចបន្ទាប់មកបាននិយាយថាវាមិនត្រូវបានទទួលដោយពួកគេ - ដូចជាជនជាតិភាគតិចមួយដែលតែងតែព្យាយាមច្រឡំ, ប្រហែលជាដោយមានការបញ្ជាទិញរបស់មនុស្សម្នាក់ដែលគួរតែមានការចាប់អារម្មណ៍ដើម្បីលាក់ "សេចក្តីពិត" ។
ព្រះពរធំបំផុតបានមកតាមរយៈអ្នកជំនាញវេជ្ជសាស្ត្រវេជ្ជបណ្ឌិតព្រហ្មទណ្ឌនិង documentoscopia សម្ដែងមិនលម្អៀង Reginaldo Tirotti, បានធ្វើឡើងការវិភាគហ្មត់ចត់នៅក្នុងឯកសារដែលបញ្ជាក់ភាពត្រឹមត្រូវនៃការដូចគ្នានេះ

JJ3054 គ្រោះថ្នាក់នេះ។

វាគឺមានប្រហែល 18h47 ថ្ងៃទី 17 ខែកក្កដាឆ្នាំ 2007 នៅពេលដែលយន្តហោះ Airbus A320, TAM មកពីព្រលានយន្តហោះ Salgado Filho ក្នុងទីក្រុង Porto Alegre ដែលបានព្យាយាមចុះចតនៅព្រលានយន្តហោះ Congonhas នៅទីក្រុង Sao Paulo ។ បទនេះគឺសើមហើយដោយសារតែការនៃការជួសជុលថ្មីមួយ, មិនបាន grooving (ភ្លេងដែលជួយសម្រួលដល់ហ្វ្រាំងរបស់យន្តហោះនេះ) ។ នេះបើយោងតាមការស៊ើបអង្កេតដោយកំហុសនៅក្នុងទីតាំងនៃជញ្ជីងដែលកំណត់ការបង្កើនល្បឿនឬការកាត់បន្ថយអំណាចម៉ាស៊ីនយន្តហោះនោះមិនបានបញ្ឈប់។ មួយនៃជញ្ជីងនេះគឺនៅក្នុងទីតាំងអព្យាក្រឹត (ទំនេរ) ប៉ុន្តែផ្សេងទៀតនៅក្នុងទីតាំងបិទបើក។

អានសំបុត្ររួចហើយដើម្បីរៀនចុចបន្ថែមទៀតលើតំណខាងក្រោម:

ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

แผ่นดินไหวและสึนามิวันที่ 26 ธันวาคม 2004 เป็นที่เสร็จสิ้นการสิบปี

Madeleine McCann - opinyon at update

"Maduro" bus perrinktas Venesuelos rinkimuose dėl nusikaltimo prieš žmoniją!