ගුවන් යානය JJ3054 සැබෑ කතාව - TAM

ගුවන් යානය JJ3054 සැබෑ කතාව - TAM



පූර්ණ Congonhas ගුවන් තොටුපොළේ දී රිය අනතුරකින් TAM ගුවන් යානා අවුරුදු 10 Jucelino ලූස් ලබා

Aguas ද Lindoia, ජූලි 10, 2017

ඉතිහාසය

2005 දී, Jucelino ලූස් (2006 දී එක 2007 සඳහා තවත්) දෙකක් රිය අනතුරු, ඇඟවීම් යවයි. සියල්ලන් ඇතුළත් කරගත්. ඇනා මරියා Braga වැඩසටහන 2006 දී පැවති සම්මුඛ සාකච්ඡාවක දී, එම පුවත්පතේ Folha ද සාවෝ පවුලෝ අපි .ඊට එම වසරේ ප්රොටෝකෝල තවත් රිය අනතුරකින් ඇති කියලා පවසයි, ඊළඟ ගුවන් අනතුර (සාක්ෂි සමග) ලිපි ගොනු පසුව ලිපියක් හරහා එම වසරේ වාර්තා අනතුරු අඟවයි ගුවන් සේවා ක්ෂේත්රය අධීක්ෂනය "ආගන්" සමාගම් දෙකක් සමග මෙම අනතුර වළක්වා ගැනීමට උත්සාහ කරන්න. 2006 දෙසැම්බර් මස 20 වන දින ඔහු TAM මෙම අනතුර හා අනාගත පරම්පරා සඳහා තවත් බොහෝ පටි බලපෑම් කරන ආත්මයක් සංගීත පියා, ජේම්ස් බවුන්, හැකි මරණ ගැන කතා එහිදී නියම පොතක් වැඩසටහන -Network Globo රූපවාහිනී, වෙත ලිපියක් යවා . ශක්තිමත් නියුමෝනියාව සහ 23/12/2006 විය යුතු අතර පසුව දෙසැම්බර් 29, 2006 දින නියම පොතක් නිෂ්පාදන පිළිතුරු ඒ වන විට ද එම සමාගම TAM ලිපි යවයි ඇත - ඔහු සේවක (විධායක ලේකම්) ඇමතුමක් ලැබී ඇති එය ලිපියක් යවා ඇති Jucelino සැහැල්ලු බව තහවුරු. අප්රේල් 2017 දී නැවත ඇති හැකියාව බව ඛේදජනක අනතුරක් ඔවුන් දැනුවත් වන TAM තවත් ලිපියක් යවයි; සමග පමණක් බව, එම සඟරාව දියත් "එළිදරව්" 2 වන සංස්කරණය අන්තර්ගතය - ජුනි / ජුලි / අගෝස්තු / සැප්තැම්බර් එය 2007 මැයි මස මැද භාගයේ දී බෙදා හැරීම සඳහා කිහිපයක් දැන කුමක්ද ආරම්භ, කෙසේ වෙතත්, මෙම අනතුරු ඇඟවීම් පැවැත්ම බව ය ආත්මික 2005 ආරම්භයේ සිට වගකිව යුතු හදුන්වන ලදී. "ජීවිත බේරා" වෙත තම මිල ගණන් දී, මේ වන විටත් මෙම අනතුර ගැන කතා කරන, කෙසේ වෙතත්, මම එය ඔවුන් විසින් ලැබී නැති බව කියන්න බැහැ - සුළුතර සෑම විටම සමහර විට සැඟවීමට අප උනන්දු විය යුත්තේ කෙනෙකුට ඇති නියෝග, ව්යාකූල කිරීමට උත්සාහ ලෙස "සත්යය."
ලොකුම ආශීර්වාදය අපක්ෂපාතීව වැඩබලන අධිකරණ වෛද්ය විශේෂඥ, සාපරාධී හා documentoscopia ආචාර්ය Reginaldo Tirotti හරහා පැමිණි එම නොපමුණවනු පෙන්නුම් ලියවිලි තුල ගැඹුරු විශ්ලේෂනයක් කළ

මෙම අනතුර JJ3054.

එය එයාර්බස් A320, TAM පෝර්ටෝ Alegre දී සල්ගාදු Filho ගුවන් තොටුපළ සිට පැමිණෙන, සාවෝ පවුලෝ නගරයේ Congonhas ගුවන්තොටට ගොඩබැසීමේ උත්සාහ කළ විට 18h47 ගැන දවස ජූලි 17, 2007 විය. මෙම දුම්රිය මාර්ගයේ තෙත් වූ අතර නිසා මෑත පිළිසකර, (ගුවන් යානයේ තිරිංග පහසුකම් බව කට්ට) grooving නැත. පරීක්ෂණ අනුව, ත්වරණය තීරණය හෝ එන්ජින් බලය අඩු බව ලීවර ස්ථානගත දෝෂයක් විසින්, ගුවන් යානය ගුවන් නතර කළේ නැත. ලීවර එකක් උපතට අදාළ තත්ත්වයකට උදාසීන තත්ත්වය (වැඩ නොකර) නමුත් අනෙක් විය.

ඒ ලිපිය කියවා පහත සබැඳිය මත වැඩි ක්ලික් ඉගෙන:



ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

แผ่นดินไหวและสึนามิวันที่ 26 ธันวาคม 2004 เป็นที่เสร็จสิ้นการสิบปี

Madeleine McCann - opinyon at update

"Maduro" bus perrinktas Venesuelos rinkimuose dėl nusikaltimo prieš žmoniją!