ໃນເລື່ອງຄວາມຈິງຂອງ JJ3054 ບິນ - TAM

ໃນເລື່ອງຄວາມຈິງຂອງ JJ3054 ບິນ - TAM



ອຸປະຕິເຫດເຮືອບິນ TAM ໃນເຕັມ Congonhas ສະຫນາມບິນ 10 ປີແລະສະຫນອງໃຫ້ສໍາລັບ Jucelino Luz

Aguas de Lindoia, ກໍລະກົດ 10, 2017

ປະຫວັດສາດ

ໃນປີ 2005, Jucelino Luz ສົ່ງການແຈ້ງເຕືອນກ່ຽວກັບການອຸປະຕິເຫດ, (ຫນຶ່ງໃນປີ 2006 ແລະອື່ນສໍາລັບ 2007). Inclusive. ເວົ້າວ່າໃນການສໍາພາດໃນປີ 2006 ເປັນໂຄງການ Ana Maria Braga, ພວກເຮົາມີອຸປະຕິເຫດອື່ນໃນການອະນຸສັນຍາໃນປີດຽວກັນໃນຫນັງສືພິມ Folha de Sao Paulo, ເອກະສານກ່ຽວກັບອຸປະຕິເຫດຍົນຕໍ່ໄປ (ປະກອບດ້ວຍພະຍານ) ຕໍ່ມາໃນປີດຽວກັນໂດຍຜ່ານຈົດຫມາຍເຕືອນການບັນທຶກ ກັບ "AR" ສອງບໍລິສັດອຸດສາຫະກໍາແລສາຍການບິນທີ່ຈະພະຍາຍາມເພື່ອຫຼີກເວັ້ນການອຸປະຕິເຫດນີ້. On December 20, 2006, ພຣະອົງໄດ້ສົ່ງຈົດຫມາຍສະບັບທີ່ຈະມະຫັດຈັນ Program -Network Globo ໂທລະທັດ, ບ່ອນທີ່ທ່ານໄດ້ໂອ້ລົມຂອງອຸປະຕິເຫດນີ້ຂອງ TAM ແລະການເສຍຊີວິດທີ່ເປັນໄປໄດ້ຂອງພຣະບິດາຂອງດົນຕີຈິດວິນຍານ, JAMES BROWN, ເຊິ່ງບາດສໍາຄັນແຖບອື່ນໆຈໍານວນຫຼາຍສໍາລັບການສ້າງອະນາຄົດ . ມີພະຍາດປອດບວມທີ່ເຂັ້ມແຂງແລະຈະ 23/12/2006 ແລະຫຼັງຈາກນັ້ນຄໍາຕອບຈາກການຜະລິດຄວາມຮັກໃນ 29 ທັນວາ 2006 ໃນເວລານັ້ນຍັງສົ່ງຈົດຫມາຍກັບບໍລິສັດ TAM - ບ່ອນທີ່ທ່ານໄດ້ຮັບການເອີ້ນຈາກພະນັກງານ (ເລຂາທິການບໍລິຫານ) ຢືນຢັນວ່າມັນແມ່ນແສງ Jucelino ທີ່ສົ່ງຈົດຫມາຍສະບັບທີ່. ໃນເດືອນເມສາ 2017 ອີກເທື່ອຫນຶ່ງສົ່ງຈົດຫມາຍສະບັບອື່ນທີ່ຈະໄດ້ TAM, ລັງບອກພວກມັນກັບຄວາມເປັນໄປໄດ້ວ່າອຸປະຕິເຫດທີ່ໂສກເສົ້າ; ບໍ່ມີເນື້ອໃນພຽງແຕ່ວ່າ, ເປີດວາລະສານ "ການເປີດເຜີຍ" 2 Edition - ມິຖຸນາ / ກໍລະກົດ / ເດືອນສິງຫາ / ກັນຍາມັນໄດ້ເລີ່ມຕົ້ນທີ່ຈະແຈກຢາຍໃນກາງເດືອນພຶດສະ 2007 ສິ່ງທີ່ບໍ່ຫຼາຍປານໃດຮູ້ວ່າ, ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ແມ່ນທີ່ມີຢູ່ແລ້ວຂອງຂໍ້ມູນເຫຼົ່ານີ້ໄດ້ ທາງວິນຍານເປັນທີ່ຮູ້ຈັກທີ່ຈະໄດ້ຮັບຜິດຊອບຈາກການເລີ່ມຕົ້ນຂອງ 2005 ໄດ້. ໃນສະເຫນີລາຄາຂອງຕົນກັບ "ຊ່ວຍປະຢັດຊີວິດ", ໄດ້ແລ້ວເວົ້າກ່ຽວກັບອຸປະຕິເຫດດັ່ງກ່າວນີ້, ແນວໃດກໍ່ຕາມ, ຂ້າພະເຈົ້າບໍ່ສາມາດຫຼັງຈາກນັ້ນເວົ້າວ່າມັນບໍ່ໄດ້ຮັບໂດຍໃຫ້ເຂົາເຈົ້າ - ເປັນຊົນເຜົ່າສ່ວນນ້ອຍສະເຫມີພະຍາຍາມທີ່ຈະ confuse, ບາງທີອາດໂດຍຄໍາສັ່ງຂອງຄົນຜູ້ທີ່ຄວນຈະມີຄວາມສົນໃຈເພື່ອຊ່ອນ "ຄວາມຈິງ."
ພອນທີ່ຍິ່ງໃຫຍ່ມາຜ່ານຊ່ຽວຊານ forensic, ຄະດີອາຍາແລະ documentoscopia ດຣ Reginaldo Tirotti ແດງຍຸຕິທໍາ, ເຮັດໃຫ້ການວິເຄາະຢ່າງລະອຽດໃນເອກະສານທີ່ຊີ້ບອກວ່າ veracity ຂອງດຽວກັນໄດ້

ອຸປະຕິເຫດ JJ3054.

ມັນແມ່ນກ່ຽວກັບ 18h47 ມື້ກໍລະກົດ 17, 2007 ໃນເວລາທີ່ A320 Airbus, TAM ມາຈາກສະຫນາມບິນ Salgado Filho ໃນ Porto Alegre ໄດ້, ພະຍາຍາມທີ່ສະຫນາມບິນຄອນໂກນຮາໃນ Sao Paulo. ການຕິດຕາມແມ່ນປຽກແລະເນື່ອງຈາກການສ້ອມແປງບໍ່ດົນມານີ້, ໄດ້ບໍ່ຮ່ອງ (ຮ່ອງທີ່ສ້າງຄວາມສະດວກຫ້າມລໍ້ຂອງເຮືອບິນດັ່ງກ່າວ). ອີງຕາມການສືບສວນໄດ້, ໂດຍຂໍ້ຜິດພາດໃນຕໍາແຫນ່ງຂອງ levers ທີ່ກໍານົດການເລັ່ງຫຼືຫຼຸດຜ່ອນພະລັງງານຂອງເຄື່ອງຈັກໃນເຄື່ອງບິນບໍ່ໄດ້ຢຸດເຊົາ. ຫນຶ່ງໃນ levers ແມ່ນຢູ່ໃນຕໍາແຫນ່ງກາງ (ບໍ່ເຮັດວຽກ) ແຕ່ອື່ນໆໃນຕໍາແຫນ່ງ throttle.

ອ່ານຈົດຫມາຍສະບັບແລະການທີ່ຈະຮຽນຮູ້ຄລິກເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບການເຊື່ອມຕໍ່ຂ້າງລຸ່ມນີ້:

ความคิดเห็น

โพสต์ยอดนิยมจากบล็อกนี้

แผ่นดินไหวและสึนามิวันที่ 26 ธันวาคม 2004 เป็นที่เสร็จสิ้นการสิบปี

Madeleine McCann - opinyon at update

"Maduro" bus perrinktas Venesuelos rinkimuose dėl nusikaltimo prieš žmoniją!